سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۸۵ - ۰۳:۵۳
۰ نفر

تیم ملی فوتبال استرالیا روز گذشته دست به یک کار بزرگ زد و در حالی که با شکست در مقابل ژاپن تنها 6 دقیقه فاصله داشت به پیروزی سه بر یک دست یافت.

به گزارش سرویس ورزشی همشهری استرالیا که بعد از 32 سال به جام جهانی راه یافته است در ابتدای این دیدار احاطه کاملی بر بازی داشت اما روی یک حادثه دروازه اش در دقیقه 26 توسط ناکامورا بازشد.

استرالیایی ها روی این گل معترض بودند و اعتقاد داشتند روی دروازه بان این تیم ژاپنی ها مرتکب خطا شده اند.

ژاپن از این حادثه بهترین استفاده را کرد و تا دقیقه 84 نیز سازمان تیمی منظمی داشت اما فشار استرالیا به حدی بود که ناگهان این تیم در کمتر از8  دقیقه سه بار توپ را درون دروازه ژاپنی ها جای داد.

تیم کاهیل در دقیقه 84 روی اشتباه دروازه بان ژاپن از داخل محوطه جریمه گل اول را به ثمر رساند. 5 دقیقه بعد ضربه استثنایی همین بازیکن از پشت محوطه جریمه گل دیگری را برای استرالیایی ها به ارمغان آورد. با این گل او دهمین گل ملی اش را به ثبت رساند.

جان آلویسی در دومین دقیقه وقت های اضافی روی یک حرکت انفرادی به قلب دفاع ژاپن نفوذ کرد و با ضربه ای پرقدرت نتیجه را سه بر یک به سود استرالیا تغییر داد. استرالیا با این پیروزی احتمال صعودش به مرحله یک هشتم نهایی را افزایش داد تا در انتظار بازی با برزیل باشد.

کد خبر 295

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز